חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הדרך הטובה ביותר להתאים דלתות פנים לבית המעוצב שלך

 

כאשר אתם ניגשים לקחת החלטות עיצוביות בנוגע לבית או הדירה שלכם, לא משנה אם מדובר בשיפוץ נרחב או טרם כניסה לדירה חדשה מהניילון - בחירה נכונה של דלתות פנים היא בעלת חשיבות מכרעת לא רק לגבי האסתטיות, אלא גם כזו שתשפיע על איכות החיים שלכם. זו הסיבה שיש לבחור אותן בכובד ראש, ובמאמר זה ננסה להבין את הדרכים הטובות והיעילות ביותר להתאמת דלתות הפנים לביתכם

 

בחירת חומרי הגלם

עולם דלתות הפנים עשיר בסוגי דלתות העשויות מחומרי גלם שונים, כאשר לכל אחד המאפיינים הייחודיים והיתרונות השמורים לו. כל בחירה של דלת פנים חייבת להתחיל בשאלה אחת - מה חומר הגלם הנכון ביותר לדלת הספציפית שעלינו לבחור. למשל, אם מדובר בדלת שעתידה לשמש את חדר האמבטיה, רצוי לבחור בדלת שתספק עמידות בפני לחות ומים בחשיפה גבוהה ויומיומית. במקרה כזה, הבחירה הנכונה ביותר תהיה בחירה בדלתות פולימר, הידועות בתור דלתות נגד מים ומשלבות פלסטיק ועץ, ומספקות עמידות זו בצורה מיטבית. במידה ותבקשו לבחור דלתות כניסה, כמובן שמדובר בפרויקט אחר לחלוטין, וכאן מומלץ לבחור בפלדה, המספקת בידוד איכותי ביותר, עמידה לנזקי מזג אוויר ובטיחותית למדי. כמובן שלכל חומר גלם היתרונות העיצוביים שלו. 

בחירה סטנדרטית בגוון החדר או בחירה עיצובית דרמטית?

בעבר היה נהוג לבחור דלתות פנים שייטמעו וישתלבו בצורה אורגנית בבית, מה שהעלים את ייחודיותן כמעט לחלוטין. כיום, המגמה השתנתה. כפי שניתן לראות היום יותר ויותר טרנדים של מטבחים שחורים וצבעוניים לעומת המטבחים הלבנים הסטנדרטים, כך גם האמירה העיצובית של דלתות הפנים התחזקה. כיום הן מעבר למעבר בין חדרים, אלא מורגשות ובעלות אופי משלהן, בעיקר על ידי צביעתן בהתאמה לקירות. אם הקיר לבן, לכו על דלת צבעונית. אם הקיר צבעוני, דלת לבנה או בעלת צבע אחיד תבלוט בצורה אופטימלית. 

בחרו את אנשי המקצוע בקפידה 

כפי שאין סיבה להתפשר על איכות חומרי הגלם או הבחירות העיצוביות כאשר מדובר בדלתות פנים, כך גם אסור בשום אופן להתפשר על אנשי המקצוע והספקים איתם בחרתם לעבוד. 

אמרתם דלתות פנים, אמרתם אלדור, חברה לעיצוב דלתות כניסה ופנים המספקת דלתות פנים איכותיות בגימור מושלם. החברה פועלת כ-20 שנה בשוק הדלתות ושומרת על סטנדרטים אירופאים בכל הקשור לדלתות פנים. 

עצבו את דלתות הפנים בצלמכם

חשוב לזכור שבחירת דלתות הפנים היא בחירה לטווח ארוך. במידה ואתם מחליטים לעשות מתיחת פנים משמעותית בעיצוב הבית, יש לזכור שאם משנים את סגנון העיצוב, יש לעצב מחדש גם את דלתות הפנים. מי שמחשיב את עצמו כבעל סגנון קלאסי ושמרני, יש לבחור גוון סמכותי ואסתטי המשקף את אופייכם. מי שמרשה לעצמו להפליג בין סגנונות ולבחור בשילובים נועזים, יכול להתפרע, כאשר מדובר בבחירת דלתות פנים לביתו המעוצב. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים