חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

שיווק בוואטסאפ : איך זה עובד?

 

בוטים הם טרנד חדש בעולם אפליקציות המסרים. WhatsApp הוא אחד השירותים הראשונים שהציגו בוטים לפלטפורמה שלהם. הבוטים עובדים בדומה לצ’אטבוטים וניתן לתכנת אותם עם פקודות ספציפיות

 

בוטים הם טרנד חדש בעולם אפליקציות המסרים. WhatsApp הוא אחד השירותים הראשונים שהציגו בוטים לפלטפורמה שלהם. הבוטים עובדים בדומה לצ’אטבוטים וניתן לתכנת אותם עם פקודות ספציפיות. החברה עובדת על הרחבת השירותים התומכים בבוטים שלה כבר זמן מה ולאחרונה הודיעה כי בקרוב תשיק חנות בוטים לעסקים המחפשים דרכים להתחבר ללקוחות בוואטסאפ. ובמידה ויש לך עסק פעיל ואתה רוצה לגייס לקוחות נוספים חשוב אולי לחשוב על שיווק בוואטסאפ באמצעות בוטים.

מה זה בוט?

מה זה בוט? בוט הוא יישום שיכול להפוך משימות לאוטומטיות או לספק מידע למשתמשים. בוטים אלה מופעלים בדרך כלל על ידי בינה מלאכותית, והם יכולים להשלים פונקציות כמו הזמנת פגישות, מענה על שאלות או מתן שירות לקוחות. בוטים תוכננו במקור כדרך להקל על אנשים לגשת למידע מבלי להוריד אפליקציה או לחפש בחנות אפליקציות. הם גם נוצרו כדרך לפתור את בעיית "עייפות האפליקציות" על ידי מתן גישה מהירה לאנשים לתכונות שהם צריכים לרוב מבלי שהם יורידו אפליקציה נוספת.

בוטים בוואטסאפ הם העתיד של שירות הלקוחות. הם מאפשרים לחברות לספק שירות לקוחות טוב יותר, תוך חיסכון בזמן וכסף. אין זה מובן שבקרוב ישמשו בוטים לשירות לקוחות בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. בוטים הם האפליקציות החדשות. בוטים הם דרך חדשה לחברות ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלהן ברמה האישית, ו-WhatsApp הוא השליח המועדף עבור אנשים רבים בשווקים מתעוררים. הצ’אטבוט הפופולרי ביותר בשוק כרגע הוא Facebook Messenger. הוא שימש חברות רבות כדי לספק שירות לקוחות ולמכור מוצרים. ישנם שני סוגים של בוטים: צ’אט בוטים ובוטים שיווקיים. צ’אטבוטים משמשים למתן שירות לקוחות, בעוד שבוטים שיווקיים משמשים למטרות פרסום.

חלק ממקרי השימוש לשיווק בוואטסאפ כוללים:

  • פרסום בקבוצות
  • פרסום בצ’אטים עם מילת מפתח או האשטאג ספציפיים
  • שליחת קופונים או מבצעים בהודעה ישירה

בוטים הם העתיד של הצ’אטבוטים, ו-WhatsApp היא אחת הפלטפורמות הטובות ביותר להשתמש בהם. זוהי אפליקציית הודעות חינמית המאפשרת לך לשלוח הודעות טקסט עם חברים, משפחה ולקוחות. אתה יכול גם לשלוח קבצי מדיה כמו סרטונים ותמונות. הבוטים נוצרים על ידי קישור החשבון העסקי שלך עם פלטפורמת אוטומציה כמו Chatfuel או Manychat. הם יעזרו לך לבנות בוט שיוכל לענות על שאילתות לקוחות, לשלוח תזכורות, לפרסם תוכן בשמך ועוד הרבה יותר. משווקים משתמשים כעת בבוטים כדי לתקשר עם הלקוחות שלהם. בוטים משמשים לשליחת הודעות, מענה לשאלות לקוחות ואפילו לשיווק. בוט הוא תוכנית שיכולה לשלוח אוטומטית הודעות או תוכן לאנשים שנרשמו אליה. השימוש בבוטים גדל בשנים האחרונות מכיוון שהם מספקים אלטרנטיבה זולה יותר לשכירת נציגי שירות לקוחות וגם מספקים חווית לקוח טובה יותר. לבוטים יש גם את היכולת להיות מתוכנת בשפות שונות כמו ספרדית, צרפתית ופורטוגזית כך שיוכלו לשמש חברות ברחבי העולם.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים