חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מהי הייחודיות של בית הספר עולמות השחייה בחשמונאים

 

בית הספר לשחייה ”עולמות השחייה” של יובל רותם צבר לעצמו מוניטין רב לאורך השנים בזכות צוות מדריכים מקצועי, ותיק ומנוסה.”עולמות השחייה” שפועל לאורך כל השנה, ומשלב קורסי קיץ וחורף ללימוד ולשיפור סגנונות שחייה שונים.

 

בית הספר לשחייה "עולמות השחייה" צבר לעצמו מוניטין רב לאורך השנים בזכות צוות מדריכים מקצועי, ותיק ומנוסה."עולמות השחייה" שפועל לאורך כל השנה, ומשלב קורסי קיץ וחורף ללימוד ולשיפור סגנונות שחייה שונים.
חלק מעבודתו כמאמן שחייה הוא במיגור פחדי מים בקרב ילדים ומבוגרים.
"הניסיון שלי והעבודה שאני בא מתחום ההידרותרפיה, עוזרים לי הרבה כשמדובר בצורך ללמד אנשים להרגיש ביטחון במים. ההתגברות היא בשלבים, וחלק מהביטחון שמוקנה כאן, מסייע אחרי כן גם בתחומי חיים אחרים".
ילדים רבים בקבוצות גיל שונות מ-5 ועד 18 נוטלים כיום חלק בחוגי השחייה בחורף
רותם מקפיד על לימוד של טכניקה וסגנון, "מתוך מחשבה שילד שיודע לשחות נכון גם ישחה מהר". אבל לא רק סגנון כי אם גם הצורך להקנות את האהבה למים. "חשוב לי לחנך את הילדים לאהוב ספורט ולסגל לעצמם אורח חיים ספורטיבי כדרך חיים לשנים. ענף השחייה הוא לפעמים ספורט קשה וסיזיפי, אבל הוא מעניק המון, הן בחיזוק קבוצות שרירים וחגורת כתפיים ובשיפור רמת הבריאות והמערכת החיסונית בכלל, והן כמשהו שמחנך ומחייב משמעת עצמית, רצינות, אסטרטגיה והשקעה".

שלכם,
יובל רותם.

יש לכם עוד שאלות ליובל רותם שחיה, ספורט ופנאי? כנסו!

נייד: 052-4545047

אתר: www.swim-worlds.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים