חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סדרות ישראליות מומלצות

 

מחפשים סדרה חדשה להתמכר אליה? רגע לפני שאתם רצים לחפש סדרות מחו”ל, אולי כדאי שתציצו במה שנוצר בשנים האחרונות במגרש הביתי שלנו, כאן בישראל, ותסמכו עלינו – הרמה, התסריטים, המשחק וההפקה לא נופלים מאף סדרה אמריקאית, באחריות

 

מחפשים סדרה חדשה להתמכר אליה? רגע לפני שאתם רצים לחפש סדרות מחו"ל, אולי כדאי שתציצו במה שנוצר בשנים האחרונות במגרש הביתי שלנו, כאן בישראל, ותסמכו עלינו – הרמה, התסריטים, המשחק וההפקה לא נופלים מאף סדרה אמריקאית, באחריות. לפניכם שלוש סדרות ישראליות נהדרות שכנראה ואתם עומדים להתמכר אליהן.

גירושים נפלאים

עלילת הסדרה של גירושים נפלאים מתמקדת במשרד עורכי דין, אשר מתמחה, איך לא, בדיני גירושים – תחום שבהגדרתו נחשב לכאוב במיוחד. בסדרה, אסי לוי וליאת תמרי מגלמות שותפות במשרד עורכי דין. לוי משחקת את השותפה הבכירה יותר – אלמנה צעירה שמתקשה להשלים עם המוות של בעלה, בעוד שתמרי היא הפרטנרית האגרסיבית יותר, אשר אינה בוחלת בתרגילים מלוכלכים במקום העבודה שלה. לשתי השחקניות החזקות הללו מצטרף דב נבון – עורך דין נוסף במשרד. הסדרה עוקבת לא רק אחר המשרד והפעילות המתרחשת בו, אלא גם אחר חייהם האישיים של הדמויות – הן עורכי הדין והן הלקוחות, ויוצרת תמהיל מעניין במיוחד של רגעי דרמה, צחוק ולא מעט רגעים מרגשים.

אנשי החוק

אנשי החוק היא סדרה ישראלית דוקומנטרית, אשר עוקבת אחר פעילות משטרת ישראל. הסדרה מציגה לצופים אירועים שונים בהם לוקחת חלק המשטרה, כאשר בכל פרק, היא מתמקדת בעיר אחרת ובבעיות הייחודיות אשר מאפיינות אותה. דרך תיעוד פעילותם של השוטרים בשטח, זוכים הצופים להצצה נדירה לזירות אירוע שונות ולמקרים שאינם מסוקרים בהכרח בתקשורת. בין היתר, תמצאו בסדרה סצנות מעצר סמים, התקוטטות בין שיכורים, ונדליזם ועוד, כולם מטופלים ומנוהלים על ידי גיבורי הסדרה – הלוא הם השוטרים, שנאלצים להתמודד עם סיטואציות מסוכנות, אך עושים זאת במקצועיות וללא חת. על אף שמדובר בסדרה היוצרת תמונה מחמיאה במיוחד (ואולי לא בהכרח מציאותית) של עבודת המשטרה, אין ספק כי מדובר בסדרה סוחפת ומרתקת שממש כדאי לכם לראות.

המדובב

המדובב היא סדרת מתח ישראלית, אשר עוקבת אחר דמותו של אסא – רוצח שמשתחרר מהכלא לאחר ריצוי עונש של 17 שנים, בתמורה לעבודה בשירות המשטרה כמדובב. כישורי הדיבוב של אסא מועילים לו לא רק בפעילותו עם המשטרה, אלא גם בחייו הפרטיים. על אף שאסא הוא בחור תמים למראה, מדובר למעשה באדם מניפולטיבי ופיקח, אשר מתמרן את הסביבה הקרובה אליו על מנת להשיג את מבוקשו ולא בוחל בשום אמצעי בדרך לשם. לאחר שחרורו מהכלא, אסא חש צורך בנקמה באחיו, יזם נדל"ן מוצלח, שלא עמד לצדו כאשר הוא הזדקק לכך. את נקמתו, מתכנן אסא בסבלנות רבה, תוך שהוא משרה אמון בדמויות האחרות שאינן יודעות דבר על התוכניות שלו.  

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים