חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האם לאתרים ירושלמיים יש אופי אחר באינטרנט?

 

אחת השאלות המעניינות בנוגע לאפיון אתרים על ידי אנשי המקצוע היא האם ירושלמים מעדיפים אתרים מסוימים שנוגעים בעיקר להם? הגיוון האנושי של העיר והמטרות הרבות שבשבילם נחוצה בניית אתרים בירושלים מחייבים אפיון מדוקדק יותר כדי להתאים את האתרים לצרכים של הלקוחות

 

אחת השאלות המעניינות בנוגע לאפיון אתרים על ידי אנשי המקצוע היא האם ירושלמים מעדיפים אתרים מסוימים שנוגעים בעיקר להם? הגיוון האנושי של העיר והמטרות הרבות שבשבילם נחוצה בניית אתרים בירושלים מחייבים אפיון מדוקדק יותר כדי להתאים את האתרים לצרכים של הלקוחות. ברור שירושלמים גולשים באתרים מכל העולם והארץ אבל יש עדיין אתרים מקומיים באוריינטציה שלהם, להם יתאימו אנשי פרסום ובניית אתרים שמבינים את מה שהם צריכים ויכולים להתאים להם יותר. בוני אתרים כאלה יכולים להבין יותר את נתוני הגולשים מהאזור ולכן גם השיווק והקידום של האתר הזה יטרגט אותם טוב יותר לכשיתחיל לעבוד.

לשם מה נחוץ אתר ולמי?

אתרים יש היום לא רק לחנויות שמוכרות מוצרים, אנשי מקצוע ונותני שירותים כי אם גם למי שרוצה לפרסם תכנים משלו כאתר תדמית, בלוג או אתר תוכן. אתר הוא הכתובת שלכם באינטרנט והיא נגישה הרבה יותר ממכתב בדואר או אפילו שיחת טלפון. אתר בנוי טוב יכול להכיר אתכם לעולם ויכול להיות ההבדל שבין מכירת המוצרים והשירותים שלכם לבין סגירת העסק בגלל חוסר לקוחות. באינטרנט אתם יכולים לשלוט בפרסום ובשיווק שלכם בעזרת אנשי מקצוע כמו משרד פרסום ירדן דיגיטל, שבונים לכם אתרים ומספקים שירותי קידום ושיווק האתר. ההצלחה של האתר נמדדת בבנייה נכונה על פי חוקי מנועי החיפוש והיא גם התנאי ההכרחי לשיווק שלכם בכל מקום.

מהו פרסום דיגיטלי?

פרסום דיגיטלי יכול להיות בכל פלטפורמה שמאפשרת זאת, כמו המדיה החברתית, אתרי תוכן ומנוע החיפוש כמו גוגל. לשם כך נחוצה בניית אתרים בירושלים שמצייתת לחוקי הקידום והאינדוקס של המנוע, וזה משמעותי לכל מי שרוצה להתקדם ברשימת תוצאות החיפוש. זה מתחיל בבניית דפי אתר בדיוק לפי הכללים הנחוצים, כך שאפשר יהיה לקדם אותם בגוגל ובמדיה החברתית בלי הודעות שגיאה ומבלי שהלקוחות ייתקלו בדפים שאינם מתפקדים. 

בניית אתר רספונסיבי וידידותי

עקרון המפתח לכל פרסום מוצלח הוא בניית אתר שיהיה רספונסיבי, כלומר יתאים גם לגלישה מהמובייל משום שזהו עיקר התנועה באתרים רבים, במיוחד קניות. זה אומר שאתם צריכים להחליט מה ייראה במסך הקטן של הסלולרי שלכם כדי להעביר את המסר שהמוצר שלכם הוא הכי טוב בשביל מי שהגיע אליכם. בונה האתר שלכם צריך לקחת בחשבון בעיצוב האתר את הדברים החשובים ביותר ולהבטיח שייראו גם בגרסה הסלולרית שלו. כמו כן, העיצוב של האתר צריך להיות נוח וקל לשימוש ולהבנה, אינטואיטיבי. ככל שיהיה יותר ידידותי למשתמש ומובן כך הוא יניב לכם יותר אחוזי המרה של כל כניסה לאתר לפעולה שאתם רוצים שיבצעו, כמו קנייה או הרשמה לדיוור שלכם. הם יעשו את זה רק אם האתר שלכם יצליח להעביר להם את המסר שהם מוזמנים גם בפעם הבאה ושתמיד יהיה להם נוח לשוטט בין דפי האתר שלכם.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים