חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרגנו למטבח שלכם

 

רבים יסכימו איתנו שהמטבח הוא מרכז הבית. לא פחות ולא יותר. כיאה למרכז הבית, לרוח החיה של הבית ולחלל כל כך שימושי, ברור שנרצה שייראה במיטבו בכל רגע נתון

 

רבים יסכימו איתנו שהמטבח הוא מרכז הבית. לא פחות ולא יותר. כיאה למרכז הבית, לרוח החיה של הבית ולחלל כל כך שימושי, ברור שנרצה שייראה במיטבו בכל רגע נתון.

אוהבים את המבטח שלכם? גם אנחנו!

בתור ירושלמים, ודאי אתם יודעים כמה האוכל משמעותי בעיר הזאת. כן, אפילו תל אביבים מקנאים בעושר הקולינרי של העיר, והופכים אותה למוקד עלייה לרגל בעבור כאלו שרק חולמים על כנאפה אסלי או חומוס חלומי. אם תיקחו את האהבה שלנו לאוכל, תוסיפו לזה את האהבה הברורה שיש כמעט לכולנו לאסתטיקה, תבינו גם אתם – שיש למטבח בירושלים הוא מצרך חיוני.

כמו שאמרנו, המטבח הוא עורק החיים של כל בית. הוא המקום בו קורים דברים. אנחנו מבשלים, אנחנו אוכלים, וגם הרבה מעבר. המטבח זה המקום בו אנחנו שוהים עם המשפחה, המקום בו אנחנו צוברים חוויות, המקום בו נרקמים להם הרגעים הכי חשובים שיש. אז לא נפרגן למטבח ונעזור לו להיראות הכי שיקי והכי אסתטי שיש? לא נדאג לחומרי הגלם הטובים ביותר, לעיצוב חסר פשרות ולסטייל שניכר מכל פינה? ברור שכן!

מכניסים סטייל הביתה

שיפוץ המטבח נחשב בעיני חלק מאיתנו לפרויקט, ומכאן אנחנו נוטים לדחות אותו בתירוצים שונים. אולי אנחנו מחכים שתיגמר המשכנתה. אולי אנחנו מחכים שיירד לנו התשלום על הרכב או על החופשה האחרונה. האמת, לא צריך לחפש תירוצים, פשוט כי מטבח חדש (ועימו שיש חדש) הינו עניין בר השגה יותר מכפי שחשבתם.

סביר להניח ששמעתם על מושגים מעולם השיש כמו גרניט, שידוע בחוזק שלו, שיש קיסר, פורצלן ועוד. כל אלו שמות מוכרים ואיכותיים שיבטיחו לכם מטבח חלומי, כזה שיגרום לכם לפנטז על הפעם הבאה בה תעמידו סירים על הכיריים. לפנטז על הפעם הבאה בה תבשלו מטעמים מלאי ניחוחות וצבעים שיפיצו ניחוח משכר של בית.

תהיו בטוחים שהשילוב הזה בין סטייל ובין קולינריה הוא שילוב מנצח. מה יותר מובן מאליו ממנו? אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים – ברגע בו אתם מחליפים את המטבח, ואפילו רק את השיש (שכמובן, יש לו אימפקט רב על המטבח והסביבה שלו), כל הבית מקבל טוויסט אחר. אפשר להגיד שאפילו נולד מחדש.

שיש למטבח של חברת שיש מצדה הוא בול מה שאתם זקוקים לו כדי להגיע לטוויסט המטריף הזה. יפה, חזק, אמין, מעורר השראה, ולא פחות חשוב – קל"ב. יותר טוב מזה ונשתגע. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים