חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך בוחרים כסאות מנהלים בצורה נכונה?

 

כיסאות מנהלים משמשים למגוון צרכים ומשרתים לא רק מנהלי חברות בכירים. בשנים עברו, כיסאות מנהלים היו מנת חלקם של אנשים מבוססים ובעלי מעמד, אולם כיום מדובר במוצר שכיח ופופולרי במיוחד שניתן למצוא בכל משרד ובית

 

כיסאות מנהלים משמשים למגוון צרכים ומשרתים לא רק מנהלי חברות בכירים. בשנים עברו, כיסאות מנהלים היו מנת חלקם של אנשים מבוססים ובעלי מעמד, אולם כיום מדובר במוצר שכיח ופופולרי במיוחד שניתן למצוא בכל משרד ובית. 

שילוב אידאלי בין נוחות, בריאות ופונקציונליות

כסאות מנהלים נחשבים לנוחים ואיכותיים במיוחד והם מותאמים היטב לצרכים שונים. הישיבה מול המחשב בין אם בעבודה ובין אם בבית, הביאה לצורך להתאים כסאות השומרים על הבריאות, מעניקים נוחות ומאפשרים לשבת פרקי זמן ארוכים בתנוחה נכונה. 

העובדה כי תלמידים רבים לומדים מול המחשב ואנשים רבים עובדים מהבית הפכה את כיסאות המנהלים לרהיט פונקציונלי של ממש בכל בית. 

עיקר השימוש בכיסאות מנהלים הוא במשרדים של חברות וארגונים. אם בעבר, כיסא מנהלים היווה הטבה ייחודית ואקסקלוסיבית למנהל החברה, הרי שכיום, כל עובד במשרד נהנה מהתנאים הנוחים שמעניקים הכיסאות האיכותיים. 

הישיבה על כיסאות מנהלים משפרת את התפוקה בעבודה ומעניקה לעובדים תנאים נוחים. כיסאות מנהלים הינם איכותיים ועמידים ולכן ישרתו אתכם לאורך זמן רב בצורה אמינה.

פרמטרים חשובים לבחירה נכונה של כיסאות מנהלים

בעת בחירת כסאות מנהלים יש להתייחס לכמה פרמטרים חשובים:

  • קימור הכיסא - רצוי לוודא כי ישנה בליטה הממוקמת על גבי המשענת, באזור המפגש בין הכיסא לשקע הגב התחתון. בליטה זו מיועדת לספק תמיכה לחוליות המותניים, שכן אזור זה הינו רגיש. התמיכה בגב חשובה למניעת כאבי גב הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך, מדובר באלמנט המפחית את העומס על הגב ובכך תורם לשמירה על הבריאות ולנוחות.
  • אפשרות כיוונון – כסאות מנהלים ניתנים לכוונון ומאפשרים ליושבים עליהם לבחור תנוחה רצויה בהתאם למבנה הגוף. חשוב לבדוק מראש כי אתם רוכשים כיסא המאפשר כוונון של המשענת והמושב. התאמת גובה הכיסא חשובה להשגת התאמה בין נוחות ופונקציונליות. בנוסף, כסאות רבים מספקים יכולת לכוונון של משענת הידיים.
  • אפשרות נדנוד הכיסא – כסאות המנהלים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות וזאת בהתאם לצרכי ואופי השימוש של הלקוחות. אפשרות לנדנוד הכיסא מונעת קיבעון בתנוחה מסוימת לאורך זמן רב ותורמת לזרימת הדם בגוף.
  • כיסא עם גלגלים – כיסא מנהלים יעיל ומתאים עבור עובדים שעבודתם מחייבת תנועה ומעבר ממקום למקום דוגמת מזכירות. התנועה באמצעות גלגלי הכיסא חוסכת את הצורך לקום מהכיסא בכל פעם שיש לקחת ציוד כלשהו מהארונות השונים. 
  • סוג הריפוד – כסאות מנהלים מרופדים היטב, כאשר הריפוד הינו אוורירי וקל. הריפוד מאפשר ישיבה ממושכת וכן הינו בעל יכולת ספיגת זיעה. 

 

לסיכום, כסאות מנהלים מהווים רהיט ארגונומי המותאם היטב לצרכי העבודה והחיים בעידן המודרני. הכיסאות מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ומחומרים איכותיים. מדובר במוצר פופולרי במיוחד שניתן למצוא כיום כמעט בכל בית ומשרד. כסאות המנהלים שיפרו את איכות חיינו בצורה ניכרת והם מספקים ערך מוסף מבחינת יעילות, בריאות ונוחות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים