חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אכפת לכם מאיך שאתם נראים? גם לנו!

 

התעמלות, גיאטה, קניית בגדים, מותגים, מסאז’ים, טיפולי יופי והרשימה עוד נמשכת: נדמה שיש אינסוף כלים שכל תפקידם הוא לעזור לנו להיראות הגרסה הכי טובה של עצמנו

 

התעמלות, גיאטה, קניית בגדים, מותגים, מסאז’ים, טיפולי יופי והרשימה עוד נמשכת: נדמה שיש אינסוף כלים שכל תפקידם הוא לעזור לנו להיראות הגרסה הכי טובה של עצמנו.

להיראות במיטבכם? בר ביצוע

בעבר היה נדמה שיש כאלה שפשוט נולדו להיות יפים. הם נולדו עם המראה המצודד, עם מבנה העצמות הנכון, גם בגוף וגם בפנים, ולא משנה מה הם יעשו, הם תמיד ייראה מהמם. כאילו הם פשוט נולדו להיות יפים וזה הגורל שלהם. היום ברור מאליו שזה לא נכון. עם רמה מספקת של מוטיבציה, וכמובן עם עזרה של מנתח פלסטי מקצועי ומומחה בתחום, דיאטות ושלל טיפולים, כולנו יכולים לשדרג את הלוק שלנו בעשרות מונים. כן, גם מי שממש לא מרוצה מהלוק איתו הוא נולד.

מאז ומעולם התרבות והסביבה קידשו את היופי. מודעות פרסומות, סרטים, טלוויזיה, המדיה, בכל מקום אנחנו רואים אנשים יפים ובאופן טבעי לחלוטין, הקנאה שלנו עושה את שלה ומתעוררת. גם בעבור אנשים בפרופיל נמוך יותר, לא סלבס אלא אנשים רגילים כמוני-כמוך, לא נשארים מאחור, גם הם רוצים להיראות במיטבם. למה להסתפק בפחות?

לשמחתנו, כל הטוב הזה הוא לגמרי בר ביצוע. הרפואה, המדע ועולמות האסתטיקה לא מפסיקים להשתדרג, והכל כדי לשוות לכם את המראה האולטימטיבי.

לא, זה לא שטחי

עד עצם היום הזה, יש כאלה שקל להם לזלזל באלו שנמצאים במרדף המתמיד אחרי הלוק המושלם. קל לראות אותם כאנשים שטחיים, כאלה שמאמינים רק בקנקן ולא במה שיש בו. עם זאת, ברור כיום שזה ממש לא נכון. אם יש לנו את האפשרות להיראות במיטבנו, לטפח את הגוף, לשמור על דיאטה ולהצטייד במלתחה המושלמת, למה לא לעשות את זה? מה מונע מאיתנו?

מעבר לזה. המרדף אחר היופי מוציא מאיתנו משהו אחר, לאחר עוד טיפול שהוכתר כהצלחה. ביטחון עצמי. משהו שהוא מעבר לחלק הגוף שזכה לטיפול, אלא בדרך בה אנחנו נושאים את עצמנו. אם אישה סבלה מביטחון עצמי ירוד במשך שנים כיוון שהיא הרגישה חוסר נוחות לגבי גודל השדיים שלה, למה לא לטפל בזה? למה למנוע את זה מעצמנו, אם זה יכול לעשות כל כך הרבה, גם פיזית וגם נפשית?

במרפאה של דר אבי וינברג מנתח פלסטי לגמרי מודעים לכל זה. רבים וטובים מגיעים למרפאה כדי להפוך לגרסה הכי טובה של עצמם. מלבד שיפור המראה, גם הביטחון העצמי זוכה לבוסט, וה, ללא ספק, שווה הכל. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים