חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהן התרומות של חותמת לעסק שלכם?

 

כל בית עסק, ארגון וחברה שמתנהלים מול כמות גדולה של לקוחות, ספקים ועסקים בשת”פ משתמשים במוצר קטן, פשוט וזול, שעוזר להם להתנהל בשליטה מלאה ושוטפת. חותמת לעסק היא בעלת יתרונות חשובים ומשמעותיים בעולם העסקים וכך היא תסייע גם לכם להתנהל כראוי

 

כל בית עסק, ארגון וחברה שמתנהלים מול כמות גדולה של לקוחות, ספקים ועסקים בשת"פ משתמשים במוצר קטן, פשוט וזול, שעוזר להם להתנהל בשליטה מלאה ושוטפת. חותמת לעסק היא בעלת יתרונות חשובים ומשמעותיים בעולם העסקים וכך היא תסייע גם לכם להתנהל כראוי:

אמצעי רשמי וחוקי

חותמת נחשבת לאחד האמצעים החיוניים ביותר במגזר העסקי. בעולם העתיק השתמשה בה שכבת המלוכה כדי לחתום אגרות וצווים ולעגן אותם בתוקף חוקי. מאז אמנם שיטת ההחתמה השתנתה (השימוש בדיו מחליף את השעם והחותם) אך התוקף המשפטי נשאר וישנה שורה של מקצועות המחויבים לבצע הזמנת חותמת באופן קבוע לרבות מערכת המשפט, הרפואה, רואי חשבון, יועצים מומחים ועוד.

לפי החוק בישראל, החותמת מהווה גושפנקה למסמכים, טפסים ואישורים ומעניקה להם את התוקף המשפטי הדרוש. בלעדיה, לא ניתן להעניק תוקף חוקי לתעודות נישואין וגירושין, צווי ירושה, הסכמים, חוזים והחלטות מנהליות. גם אם בוצעה חתימה ידנית על מסמך רשמי, בלעדי החותמת היא לא תוכל להתקבל. זאת במטרה למנוע זיוף, התחזות או שימוש לא כשר במסמכים למיניהם.

שליטה מלאה בפעולות העסק 

חותמת לעסק משמשת לא רק כדי לעגן סמכויות חוקיות, אלא גם כדי להשיג שליטה מלאה על ניהול העסק. אם בעל העסק הוא היחידי שמורשה חתימה, אף גורם אחר בבית העסק לא יוכל לקבל החלטות אישיות ומקצועיות באופן אחר. אם יש צורך בגורמים נוספים שיבצעו פעולות מטעמו, בעל העסק יוכל לאפשר לבכירים ולעובדים ברמות שונות בארגון שלו להפוך למורשי חתימה ובכך ליצור היררכיה מסודרת, מבלי לאבד גרם של שליטה במה שמתרחש בתוך החברה. 

מיתוג פשוט ואיכותי

יתרון ואפילו כוח משמעותי נוסף שמעניקה חותמת לעסק, היא המיתוג שלו. החותמת היא אמצעי רשמי שמתנוסס על גבי הניירת העסקית החשובה ולכן מזוהה עם בית העסק והאג’נדה שלו באופן שוטף וקבוע. אם החותמת כוללת את צבעי העסק, את הלוגו או צורות וסמלים שמשתייכים אליו, היא למעשה מגבירה את החשיפה אליה ומשפרת את המיתוג ללא מאמץ וכמעט ללא הוצאות מיוחדות. הלקוחות והספקים שמקבלים ניירת עסקית חתומה, יודעים שמדובר במסמכים רשמיים שהעסק הפיק עבורם, מה שלא רק חושף אותם למיתוג הויזואלי אלא גם מייצר תדמית של עסק אמין ומהימן, שיודע להתנהל בצורה מאורגנת. 

הרחבת הפעילות גם לעולם האונליין

סוג נוסף של חותמת לעסק שבה משתמשים עסקים, חברות ומותגים רבים היא חותמת דיגיטלית. עידן האינטרנט כולל צורך עצום בהתקשרויות ותהליכים מרחוק ולכן החתימה הופכת בחלק גדול מהמקרים לדיגיטלית. גם כאן בית העסק יכול להשיג שליטה ולשמור על המדיניות שלו, תוך עיצוב חותמת שמעניקה תוקף, מקוריות, אמינות ומיתוג שיוטמעו על מסמכים דיגיטליים. 

חותמת לעסק שמשרתת את כל המטרות

הזמנת חותמות לבית העסק היא משימה פשוטה וזולה, אך מצריכה שילוב בין עיצוב וצבעים לבין הפרטים החיוניים ביותר שיופיעו עליה. חשוב לעצב את החותמת באופן שמשרת אתכם היטב ומקנה רושם חיובי ואיכותי. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים