חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיפולי שיניים אסתטיים 

 

תמיד רציתם שיניים צחות ויפהפיות? אתם לא לבד. כולנו מושפעים בדרך זו או אחרת מפרסומות או סרטים שבהם נראים שחקנים מחייכים בביטחון מלא עם שיניים לבנות וצחות

 

תמיד רציתם שיניים צחות ויפהפיות? אתם לא לבד. כולנו מושפעים בדרך זו או אחרת מפרסומות או סרטים שבהם נראים שחקנים מחייכים בביטחון מלא עם שיניים לבנות וצחות. אבל היום בזכות טיפולי שיניים אסתטיים המציעים טכניקה ייחודית להלבנת שיניים, אפשר להגיע לתוצאות נהדרות. הודות לשיטה מתקדמת כמו ציפוי חרסינה, אתם יכולים לחזור ולחייך. 

מה גורם לשיניים לאבד את צבען?

בילדותנו, אנו מקבלים שיניים לבנות וצחות, אך גורמים שונים משפיעים על צבע השיניים ועל בריאותנו, ולכן לאט לאט אנו מאבדים את לובן השיניים, והן הופכות לצהובות או אפורות. חשוב להכיר את הגורמים העיקריים המשפיעים על צבע השיניים, על מנת להימנע מהם במידת האפשר:

  • צריכת מאכלים מסוימים – ישנם מאכלים שצריכתם הקבועה עלולה לגרום לשיניים להצהיב, דוגמת משקאות הכוללים קפאין או יין. 
  • עישון – עישון אינטנסיבי מוביל להופעת כתמים צהובים על גבי השיניים, וזאת בעקבות שילוב חומר הניקוטין עם עשן הסיגריות. 
  • תרופות – תרופות מסוימות עלולות להפוך את השיניים הלבנות לצהובות.
  • גנטיקה – שיניים שקופות ושבריריות יכולות להיות תכונות מולדות, בייחוד אם חסרה לשיניים האלה שכבת אימייל המעניקה להן את הבוהק הלבן. 

 

מצפים את השיניים בחרסינה

אחת השיטות הנפוצות יותר להלבנת שיניים היא ציפוי חרסינה לשיניים. להלבנת שיניים בשיטה זו יש כמה יתרונות. דבר ראשון, החניכיים אינן נפגעות מהטיפול, ומדובר בטיפול בטוח שאינו גורר אחריו תופעות לוואי בלתי רצויות. דבר שני, המטופל עצמו יכול לבחור את צבע השיניים המועדף עליו. מעבר לכך, חומר החרסינה דוחה כתמי קפאין ועישון, ועל כן תורם לבריאות השן ותורם ללובן השן במשך שנים רבות, שכן חומר החרסינה ידוע כחזק ואיכותי. ולבסוף, ציפוי חרסינה הוא טיפול מהיר המוביל לתוצאות הרצויות תוך זמן קצר. 

מה עוד כדאי לדעת על ציפוי חרסינה לשיניים?

אמנם מדובר באחד הטיפולים המתקדמים יותר המסייעים לכם להשיג תוצאות טובות תוך 2 פגישות בלבד, עדיין חשוב לשים לב לכמה דברים הנוגעים לציפוי חרסינה. דבר ראשון, לא תוכלו לשנות את צבע השיניים שבחרתם לאחר שהציפויים הותקנו על גבי השיניים. כך שאם אתם מתחרטים ברגע האחרון, תצטרכו להשלים עם המצב. שנית, אם תקבלו מכה חזקה במיוחד, ציפויי החרסינה עלולים לנשור, כך שתצטרכו להתקין אותם מחדש. אבל באופן כללי, ציפויי חרסינה הם ציפויים חזקים ועמידים שאינם משנים את צבעם במשך שנים ואינם מושפעים מפגעי הזמן וממאכלים מסוימים שפוגעים בלובן השיניים דוגמת קפה או שוקולד. 

מלבינים שיניים במרפאת שיניים מומחית

החלטתם לשנות את מראה השיניים שלכם ולהחזיר להן את הלובן? אם כן, חשוב לפנות למרפאת שיניים המתמחה בתחום זה במטרה להביא לתוצאות הרצויות. במרפאה של ד"ר אבי בביוב תוכלו לקבל מגוון רחב של שירותים איכותיים, וביניהם טיפולי שיניים אסתטיים כמו ציפוי חרסינה לשיניים או התקנת כתר לשיניים קדמיות. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים