חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הדברים החשובים שיש לזכור לעשות לפני המעבר הבא 

 

מעוניינים לוודא שלא תשכחו דבר לקראת מעבר הדירה הבא שלכם שנמצא כבר ממש מעבר לפינה? הגעתם למקום הנכון 

 

כפי שאנחנו ודאי לא צריכים לספר לכם, מעבר דירה הוא עסק מסורבל ואף מתיש, שגם עשוי לעלות לא מעט כסף. למעשה ישנם כל כך הרבה דברים שצריך לדאוג להם לפני מעבר דירה, שאין זה פלא שרבים מאתנו נוהגים לשכוח לבצע מדי פעם דברים חשובים כאלו אחרים. כדי להקל עליכם ולדאוג שהפעם תגיעו ליום המעבר מוכנים ומסודרים, בחרנו לכתוב לכם על מספר פעולות שבשום אופן אסור לשכוח לפני שעוברים דירה. בואו נצא לדרך... 

הצעת מחיר מפורטת

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות לפני מעבר דירה, הוא לקבל הצעת מחיר מפורטת מחברת ההובלה שבחרתם לשכור את שירותיה. שימו לב – ישנה חשיבות עליונה לדאוג לכך שחברת ההובלה תשלח אליכם נציג מטעמה על מנת שיוכל לבחון את היקף העבודה ולציין בהצעת המחיר את כל הפריטים שיש להעביר. אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהקשר הזה היא קבלת הצעת מחיר טלפונית. מדובר בטעות כיוון שהצעת מחיר טלפונית לרוב תהיה כללית מאוד ויתכן בהחלט שביום המעבר ידרשו מכם לשלם סכום גבוה יותר מזה שסוכם עליו מראש. 

ריסוס, שיפוץ וניקיון בדירה החדשה 

אם יש לכם אפשרות להיכנס לדירה החדשה יום או יומיים לפני המעבר, מומלץ מאוד שתנצלו אותה. מן הסתם הרבה יותר נעים להיכנס לדירה עם רצפה שטופה וחלונות מבריקים מאשר לדירה מאובקת ומלוכלכת ובנוסף יתכן שישנם שיפוצים קטנים שיש לבצע בדירה החדשה וטוב תעשו אם תבצעו אותם לפני המעבר. כך בדיוק תמיד מומלץ לבצע ריסוס נגד מזיקים לפני שנכנסים לדירה, תוך מתן עדיפות לריסוס בדירה ללא רהיטים.     

הצטיידות מראש בארגזים איכותיים 

כדי שלא תמצאו את עצמכם בלחץ אטומי ימים ספורים לפני המעבר, נמליץ לכם להצטייד בארגזים איכותיים כמה שיותר זמן לפני המעבר ולא לדחות את האריזות לרגע האחרון. אם אתם יודעים שיהיה לכם מאוד קשה לארוז את הדירה הן מבחינה טכנית והן מבחינה נפשית, טוב תעשו אם תבקשו עזרה מבני משפחה או חברים קרובים, שיסייעו לכם לארוז במהירות ובקלות, מבלי להרהר יותר מדי או להיסחף לזרמי הנוסטלגיה שידועים כאויבים הגדולים ביותר של היעילות. 

בהקשר זה נדגיש כי כיום כמעט כל חברת הובלות ירושלים תשמח לספק לכם ארגזים איכותיים, על מנת שלא תצטרכו לבזבז זמן ואנרגיה על איסוף קרטונים בשכונה. 

ריכוז הרהיטים בדירה 

אם ישנם רהיטים או פריטים כאלו ואחרים שממתינים לכם בדירות של חברים או קרובי משפחה, מומלץ ביותר שתדאגו להעביר אותם לדירה שלכם לפני יום המעבר. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבדרך כלל חברות הובלה באזור ירושלים ידרשו מכם תוספת תשלום אם רכב ההובלה יצטרך לעצור בנקודות שונות לאורך המסלול. לחילופין, תמיד עומדת לכם האפשרות להתאקלם בדירה החדשה ורק לאחר מכן לדאוג להובלה עצמאית של הפריטים השונים. 

היפטרות מציוד שלא נמצא בשימוש

אם יש לכם בגדים שלא לבשתם כבר תקופה ארוכה, מכשירים חשמליים שאתם לא יכולים להיזכר מתי הפעלתם אותם בפעם האחרונה או באופן כללי ציוד שלא נמצא בשימוש  כבר שנה או יותר, קחו בחשבון שמעבר דירה הוא ההזדמנות המושלמת להיפטר מהם. לא זו בלבד שתוכלו לשמח אדם אחר אלא שעלות ההובלה ככול הנראה תהיה נמוכה יותר. כעת נאחל לכם הצלחה רבה ושיהיה לכם מעבר חלק, קליל ולא יקר במיוחד. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים