חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחפשים רעיון למתנה מקורית? קיבלתם! 

 

מעוניינים לרגש את האדם החשוב לכם ביותר, לעטר את הקיר בדירה עם זיכרון בלתי נשכח או פשוט להעניק מתנה לאימא או אבא? זה הזמן לאתר בית דפוס שמבצע הדפסות על קנבס

 

בשני העשורים האחרונים, מתנהלת מלחמת ענקים בית ענף הדפוס לתחום הדיגיטל: מלחמה עקובה מדם, שבה המנצחים הגדולים הם אנחנו, הלקוחות והצרכנים. כיוון שתחום הדיגיטל נוגס במעמדו של ענף הדפוס בעולם הפרסום, ענף הדפוס נאלץ להביא לעולם מוצרי דפוס חדשים, שיאפשרו לו להישאר רלוונטי בעולם שאט אט נפרד ממוצרי הנייר. 

אחד המוצרים שנחשב ללהיט של ממש בשנים האחרונות, הוא הקנבס. אם טרם יצא לכם להדפיס על קנבס ובימים אלה אתם מחפשים מתנה מקורית לאדם אהוב (או לקיר השומם בסלון), הרשו לנו להמליץ לכם לאתר בית דפוס בירושלים, שמספק שירותי הדפסה על קנבס ויפה שעה אחת קודם. 

בולט, מרשים ומהפנט 

בניגוד להדפסה על נייר, הדפסה על קנבס מאפשר להפיח חיים בתמונה. העובדה שמדובר בהדפסה על משטח שאינו חלק וכן העובדה שבדי הקנבס מתוחים על מסגרת והינם בעלי נפח, גורמת למתבונן "לחוש" את האימג’ המודפס ומאפשרת לנו להתחבר לרגע שהונצח בצילום. מעבר לכך, נכון להיום ישנם לא מעט בתי דפוס המספקים שירותי הדפסה על קנבס בירושלים באיכות גבוהה במיוחד, שלא נופלת מאיכות ההדפסה על נייר. 

כמו כן ישנן לא מעט אפשרויות למסגור התמונה המודפסת על קנבס, לרבות אפשרות של מתיחת הבד על פני מסגרת העץ, באופן כזה שהתצלום יוצג ללא מסגרת ולמעשה שוליו יהוו את המסגרת עבורו. אפשרות זו תורמת להמשכיות של האימג’ ויוצרת מראה מיוחד באופן בלתי רגיל. בנוסף, מכונות הדפוס המודרניות מאפשרות להדפיס מוצרים באיכות גבוהה מבחינת תוחלת החיים. המשמעות היא שאת התמונות המהממות שבהן מונצחים רגעים יפים מהחיים שלכם, תוכלו להוריש לילדים ובבוא היום, הם יוכלו להעביר אותן לנכדים. 

רגע לפני ששולחים את ההזמנה

כפי שציינו, נכון להיום אין קושי מיוחד לאתר בית דפוס בירושלים שמספק שירותי הדפסה על קנבס. עם זאת, ישנם הבדלים בין בתי הדפוס השונים שמבצעים הדפסה על קנבס בירושלים וחשוב לפיכך להתעכב עליהם לרגע. כך לדוגמה, למרות שבאופן כללי הדפסה על קנבס לנצח תיראה טוב יותר מהדפסה על נייר, עדיין ישנם הבדלי איכות בין מכונות דפוס שונות. 

לאור זאת, לפני שאתם בוחרים בית דפוס באקראי, נמליץ לכם להתרשם מעבודות שונות שבוצעו בבתי הדפוס השונים. אמנם מדובר במעט עבודת שטח שתגזול מכם קצת זמן ואנרגיה, אך הואיל ומדובר בתצלום שצפוי ללוות אתכם לאורך עשרות שנים, אין ספק שמדובר בהשקעה שמצדיקה את עצמה. 

כמו כן נמליץ לכם לבצע סקר שוק ולקבל הצעות מחיר ממספר בתי דפוס שונים. בין השאר נסו לברר האם תוכלו ליהנות מהנחה או הטבה כזו או אחרת במקרה שתבצעו הזמנה גדולה, תרכשו מנוי או תתחייבו להזמין מוצרי דפוס נוספים. במקרים רבים כאשר ישנה התלבטות בין שניים או שלושה בתי דפוס, הצעת המחיר היא זו שמכריעה את הכף לכאן או לכאן. 

טיפ אחרון לסיום 

מומלץ מאוד לתת עדיפות לבית דפוס שמספק מגוון שירותי דפוס, מעבר להדפסה על קנבס. גם אם נכון לרגע זה אין לכם צורך בשום שירות אחר מעבר להדפסה על קנבס, יתכן מאוד שבעתיד ואפילו בעתיד הקרוב הצורך יתעורר. כיוון שתמיד עדיף לעבוד מול בית דפוס שכבר עבדתם מולו בעבר, הדבר החכם ביותר לעשות יהיה לבחור מראש בית דפוס בירושלים שיוכל לענות על צרכי הדפוס שלכם גם בעתיד. בהצלחה! 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים