בעלי עסקים? היחשפו ללקוחות רבים יותר בקלות
אתרי מכירות – כחלק מהמעבר מהעולם האמיתי לעולם הדיגיטלי, עסקים רבים עוברים לחנויות דיגיטליות. אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים שניתן לרכוש אונליין, תדאגו שתהיה לכם את הפלטפורמה שתאפשר לכם לתת את השירות הזה ללקוחות שלכם. הם מחפשים אותו.
תקופת הקורונה נגמרה, או כך לפחות מרגיש ברגע זה, ועסקים רבים חוזרים לתפקוד שוטף. הנושא הזה הוא נושא מורכב לעסקים רבים, כיוון ואחרי תקופה ארוכה של הכנסות נמוכות אם בכלל, קשה לחזור לזרם התשלומים הקבוע. ישנם עסקים רבים שיש להם עלויות גבוהות ותשלומים קבועים כמו שכירויות, ספקים, מקדמות לרשויות, משכורות ועוד. כשההכנסות נמוכות, הקושי רב. בנוסף, לא רק שאנחנו נמצאים בעולם אחרי מגפה, ישנו משבר כלכלי ברמה עולמית ומלחמה במזרח אירופה שלא מקשים על ההסתגלות חזרה.
לפניכם מספר טיפים, איך אתם יכולים לשפר את מעמדכם לאחר תקופה הקורונה :
- היעזרו בשירותיו של משרד פרסום – משרדי פרסום רבים ישמחו להפגש עמכם ולהציג לכם מגוון דרכים בהם אתם יכולים להביא עוד עבודה לעסק שלכם . נכון, להיעזר במשרד פרסום זה לא בחינם ולמשרד פרסום יש עלויות. עם זאת, הפגישה הראשונה היא ללא תשלום וכבר מהפגישה הזאת אולי יעלו רעיונות שתוכלו להעזר בהם אחר כך עצמאית. מעבר לזה, ייתכן שתתרשמו לטובה מאחד מהמשרדים ובסיכומו של דבר תחליטו שאתם כן רוצים להעזר במשרד פרסום שכזה, מי יודע. אולי באמת הם יצליחו להביא לכם עבודה במחיר סביר ולגרום לשיפור משמעותי ברווחיות שלכם.
- נוכחות באינטרנט – תקופה הקורונה כבר הוכיחה לכל מי שלא האמין, עסק שאין לו נוכחות דיגיטלית כזו או אחרת, כאילו לא קיים. היום, כל עסק חייב שתהיה לו נוכחות ברשתות החברתיות, אתר אינטרנט, נוכחות במנועי החיפוש ועוד. קחו את הזמן והשקיעו בהקמת העמודים שלכם ברשתות החברתיות. הירשמו לפייסבוק, אינסטגרם, גוגל ביזנס, לינקדאין וכל רשת חברתית אחרת אשר מתאימה לעסק שלכם. אתם צריכים שללקוחות שלכם יהיה קל למצוא אתכם.
אפשר לעשות את זה באנגלית, וגם בעברית בקלות רבה, ובעניין של דקות אחדות לכל פלטפורמה. - אתרי מכירות – כחלק מהמעבר מהעולם האמיתי לעולם הדיגיטלי, עסקים רבים עוברים לחנויות דיגיטליות. אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים שניתן לרכוש אונליין, תדאגו שתהיה לכם את הפלטפורמה שתאפשר לכם לתת את השירות הזה ללקוחות שלכם. הם מחפשים אותו.
הלקוחות של העולם החדש הזה, מחפשים הכל באינטרנט, ויעדיפו הרבה פעמים לקנות באינטרנט. גם אם זה אומר שהבגד לא יעלה עליהם, או שהנעל לא תתאים, הם ישלחו אותה חזרה.
כמובן, אתם צריכים לספק ללקוחות שלכם חווית רכישה ותנאים שיאפשרו להם להחזיר במידה שהם לא מרוצים וכד׳. אבל זה אנחנו משאירים לכם.
תעשו שיעורי בית, תראו מה המתחרים שלכם עושים. אם הם נמצאים באינטרנט זה סימן בטוח שגם אתם צריכים להיות. ואם הם לא, אולי יש לכם הזדמנות לפגוש נתח שוק גדול מאוד שרק מחכה לאפשרות שאתם תציעו לו.
לסיכום, במאמר זה עברנו על מספר דרכים שיאפשרו לכם להגדיל את החשיפה של הלקוחות אליכם. חלק מהטיפים האלה כרוכים בתשלום, והחלק השני הוא חינמי לחלוטין. קחו את הזמן לחקור ולבדוק את האפשרויות שרשומות פה ואני בטוח שתוכלו לבצע התקדמות, אפילו מסויימת, בקידום העסק שלכם. בהצלחה.