חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

ירושלים: משאיות חדשות לפינוי אשפה יפעלו בעיר

 

עיריית ירושלים רכשה לאחרונה 2 משאיות חדשניות לפינוי אשפה הנחשבות לשקטות יותר, בטיחותיות יותר ובעלות קיבולת לאיסוף אשפה, משמעותית גדולה יותר.

 

דוברות עיריית ירושלים

מדובר במשאיות חדשניות, שקטות יותר ובעלות קיבולת גדולה יותר

רכבי האשפה מסוג רוטופרס, פועלות כמערבל כדוגמת מערבלי הבטון וללא מערכות דחס, כאשר במערבל מותקנת מערכת סכינים מיוחדת, אשר כותשת את האשפה לפיסות דקיקות. הדבר מאפשר איסוף תכולת אשפה גדולה יותר באופן משמעותי ממשאיות עם מערכת דחס.

בשנה שעברה נרכשה על ידי אגף התברואה משאית אחת כפיילוט ולאור שביעות הרצון מכמות האשפה הנאספת, הפחתת הרעש והספק איסוף האשפה, הוחלט על רכישת 2 משאיות נוספות.

3 רכבי הרוטופרס משמשים לפינוי אשפה מעגלות האשפה הממוקמות בשכונות בכל רחבי העיר ובכוונת העירייה לרכוש בעתיד רכבים נוספים.

באגף התברואה מציינים כי טכנולוגיות חדשות ומתקדמות מוטמעות בעבודת האגף וניתן דגש על ערכי הסביבה - פחות זיהום ושימוש בטכנולוגיות שקטות ויעילות יותר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "התחדשנו גם במשאיות אשפה ידידותיות יותר!
ירושלים, בירת ישראל, היא העיר המיוחדת ביותר בכל העולם, העיר היפה ביותר, העיר שמשלבת בין ישן וחדש, מתפתחת, גדלה ומתרחבת. עיריית ירושלים שמה דגש על ניקיונה של העיר, טיפוחה ושמירה על המרחב הסביבתי והערכים הסביבתיים. לכן, אנו משקיעים כל העת בציוד חדשני, טכנולוגיות מתקדמות ושיטות מודרניות לניקיון ואיסוף אשפה.
אני מודה לתושבי העיר, שתורמים, מסייעים ומחנכים לשמירת הניקיון. עיריית ירושלים תמשיך לפעול לטובת התושבים, האורחים והתיירים, שנהנים מידי יום מיופייה ומרחובותיה הקסומים והנקיים של העיר שאין כמוה בעולם. חג שמח ירושלים."

קרדיט תמונות: אגף התברואה עיריית ירושלים

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים