חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

שישי אקטואלי || שיחות על סדר היום עם העיתונאי עמרי אסנהיים

 

”שישי אקטואלי” היא סדרת אירועים חדשה במשכנות שאננים בירושלים. העיתונאי זוכה פרס סוקולוב, עמרי אסנהיים, יפגוש מדי שבועיים במשכנות שאננים את אנשי ונשות התקשורת, האקדמיה והרוח המובילים בישראל, לשיחה כנה ועמוקה על סוגיות בוערות שעל סדר היום. 

 

איתי אנגל הוא האורח באירוע הראשון של "שישי אקטואלי" שיתקיים ב13.9 בשעה 10:00. במפגשים שלאחריו יקחו חלק: עליזה בלוך, אלי קוק, אורי משגב, מיכל פעילן, סולימאן מסוודה, ליאל קייזר ורוני קובן.

 

13.9 – שישי אקטואלי עם איתי אנגל – מלחמות שרואים בעיניים  איתי אנגל תיעד את איזורי הקרב המסוכנים בעולם - סוריה, אפגניסטן ואוקראינה. הוא ראה מקרוב את המראות הקשים ביותר, אבל השנה הוא יצא לסקר את המלחמה הכי קרובה לבית. שיחה על רגעי הסכנה וההתמודדות עם הפחד.

20.9 - שישי אקטואלי עם עליזה בלוך - תקווה לחיים משותפים האם השינוי בעיר בית שמש הוא פרומו למה שצפוי במדינה? ראשת עיריית בית שמש היוצאת בשיחה על ההפסד בבחירות והתוכניות לעתיד.

25.10 - שישי אקטואלי עם ד״ר אלי קוק - האם ישראל איבדה את ארה״ב? בעיצומה של שנת בחירות בארצות הברית, דווקא ישראל הפכה לאחד המוקדים השנויים ביותר במחלוקת במדינה. ד"ר אלי קוק, ראש התוכנית ללימודי ארה"ב באוניברסיטת חיפה, על האופן בו תוצאות הבחירות ישפיעו גם על ישראל.

8.11 - שישי אקטואלי עם אורי משגב - עיתונות ומחאה ריאיון עם אורי משגב, עיתונאי, פובליציסט ופעיל בולט במחאה נגד נתניהו. שיחה על כוחה ומגבלותיה של מחאה בישראל, ומה היחס בין תקשורת ואקטיביזם?

22.11 - שישי אקטואלי עם מיכל פעילן - הסיפורים הציבוריים שהפכו לאישיים כתבת הרווחה של חדשות 12 בשיחה על השנה ששינתה את עבודתה העיתונאית. איך מלווים את המשפחות שקרה להן הנורא מכל, ומתי כבר אי אפשר להפריד בין הסיפורים לחיים האמיתיים.

6.12 - שישי אקטואלי עם  סולימאן מסוודה - מאחורי הקלעים של המו"מ לשחרור חטופים בשיחה על הבמה יספר סולימאן מסוודה, הכתב המדיני של כאן 11, על מאחורי הקלעים של המו"מ לשחרור חטופים, על המשבר שהביאה איתה המלחמה, האיומים שספג ואיך הפך הצעיר שלא ידע עברית עד גיל 20 לעיתונאי.

20.12 - שישי אקטואלי עם ליאל קייזר - בין מלחמה לכלכלה ראש התחום הכלכלי בכאן 11, ליאל קייזר, על המאבקים הכלכליים שעוד צפויים לנו, ומה תעשה המלחמה ליוקר המחייה.

לרכישת כרטיסים יש להקליק כאן.

למידע נוסף: סיגל איל 052-6276229

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים