חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדוע לרכוש סמארטפון כשר דווקא בתקופת הקורונה?

 

אולי נדמה כי דווקא בתקופה הזאת כדאי שלא לרכוש סמארטפון כשר, בכל זאת הקורונה הביאה לא מעט אנשים למצב כלכלי קשה. אך בפועל כאשר תנתחו את המצב, אתם תגלו כי דווקא בתקופה הזאת כדאי לרכוש מכשיר חדש עבור כל בני המשפחה

 

אולי נדמה כי דווקא בתקופה הזאת כדאי שלא לרכוש סמארטפון כשר, בכל זאת הקורונה הביאה לא מעט אנשים למצב כלכלי קשה. אך בפועל כאשר תנתחו את המצב, אתם תגלו כי דווקא בתקופה הזאת כדאי לרכוש מכשיר חדש עבור כל בני המשפחה. למי שאין פלאפון כשר, זוהי ההזדמנות הטובה ביותר לרכוש לו מכשיר חדש שיעשה לו חיים קלים יותר. מדוע דווקא כדאי לרכוש את המכשיר בתקופה הזאת שהיא תקופה מאתגרת? על זה בדיוק אנו הולכים לדבר במאמר הבא.

תקבלו עדכונים דרך משרד הבריאות

לפני שהקורונה נכנסה אל תוך חיינו, משרד הבריאות היה עוד משרד מבין כל אותם משרדים בממשלה. אך כיום הוא הפך להיות מהמשרדים החשובים ביותר, משרד שעל פיו יישק דבר בכל מה שקשור לחיינו. לכן אם יהיה לכם סמארטפון כשר תוכלו להתעדכן בכל מה שקורה עם התפרצות הנגיף. כך תוכלו לדעת כי אתם פועלים על פי ההנחיות, ולא חורגים מההנחיות מכיוון שאינכם מכירים את כל ההגבלות השונות.

המחירים של המכשירים ירדו בתקופה הנוכחית

מבחינת העלות של המכשיר, אפשר להגיד כי העלויות של המכשירים ירדו בצורה מאוד משמעותית. כל החנויות נמצאות כרגע במצוקה מסוימת, ולכן הם מציעים סמארטפון כשר במחיר מאוד זול. כל זאת בהשוואה לתקופה של לפני הקורונה, שבה העלויות הכספיות של המכשירים היו עלויות גבוהות יותר. יש לכם הזדמנות לרכוש לעצמכם או לאחד מבני המשפחה את המכשיר הטוב ביותר במחיר שאין לו תחרות. אחרי שהקורונה תחלוף, ככל הנראה המחירים עומדים להיות הרבה יותר יקרים – אז תיקחו את זה לתשומת הלב שלכם.

תרכשו סמארטפון כשר עבור הילדים שלכם

אפילו אם עד כה הייתם נגד רכישת פלאפונים חכמים לילדים, הקורונה מחייבת את כולנו לעשות חישוב מסלול מחדש. כל ילד חייב להחזיק היום בסמארטפון מכיוון שכך מתבצעים השיעורים נכון להיום, כל השיעורים מועברים דרך תוכנות שונות. כך שאם לילד שלכם לא יהיה מכשיר חכם, הוא ככל הנראה לא יוכל להתחבר לשיעורים של בית הספר. מדובר על סיטואציה לא אידיאלית, שבגינה הילד שלכם יוכל לצבור פער מכל שאר התלמידים. כך שרכישת טלפון כשר תאפשר לילד להמשיך להיות בקצב של הכיתה, ולפחות לנסות לשמור על שגרה.

 תוכלו לדעת האם הייתם ליד חולה קורונה

כיום כל אחד מאיתנו מכיר כבר את המונח איכוני שב"כ, מדובר על כל אותם איקונים שמאפשרים לכם לדעת האם הייתם בקרבת חולה קורונה. באמצעות סמארטפון כשר, תוכלו לקבל את תמונת המצב הכי מדויקת שיש, ולהבין בדיוק האם הייתם בקרבתו של חולה מאומת. כך תוכלו לשמור על הבריאות שלכם, ותוכלו לשמור על הבריאות של בני המשפחה שלכם. כי הם החשובים ביותר, ולעיתים צריך לחשוב בצורה שהיא מעט שונה. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים