חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

עיריית ירושלים הודיעה לעמותת מרכז קהילתי גוננים על סיום רשות השימוש בנכסים עירוניים

 

עיריית ירושלים הודיעה היום (ב’, 1.4) על סיום רשות השימוש של עמותת מרכז קהילתי גוננים בנכסים עירוניים, החל מ-30 באפריל 2024.

 

דוברות עיריית ירושלים

ההחלטה התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של טענות לאי-סדרים בעמותה, סכסוכים פנימיים קשים ומתמשכים, טענות חמורות לאי-מנהל תקין של העמותה, אי-תשלום שכר לעובדים וספקים ופגיעה ביכולת העמותה לספק שירותים לתושבים.

ביום 28.2.24 הודיעה עיריית ירושלים על סיום ההתקשרות עם עמותת מרכז קהילתי גוננים, בשל המצב המעורער של העמותה והתנהלותה הלא תקינה. בעקבות ההודעה על סיום ההתקשרות, העירייה והחברה למתנ’’סים מגבשות מתווה שיבטיח את המשך הפעילות של השירותים שניתנו על ידי העמותה וכן את רציפות תעסוקת עובדיה.

מעיריית ירושלים נמסר: "עיריית ירושלים תבטיח את המשך מתן השירותים לתושבי גוננים תוך מחוייבות להקשבה לצורכי התושבים ושמירת זכויות העובדים. העירייה תמשיך להגדיל את ההשקעה והמשאבים בשכונה, תמשיך לספק את כל השירותים העירוניים והשכונתיים, ביניהם שירותי מעונות, פעילויות תרבות ופנאי, פעילויות קהילתיות לגיל השלישי, תוכניות לילדים ונוער, שירותי תברואה וגינון ועוד. כמו כן, העירייה תשקוד על המשך הליכי הבינוי וההתחדשות העירונית בשכונה".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים