חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות באר שבע והסביבה >>

ירושלים ובאר שבע: פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה | ירושלים -אילת | 11-16 בנובמבר

 

בשיאה של מלחמה מתמשכת - בוחרים עשרות אורחים מטווח רחב של עולם המוזיקה הבינלאומי להגיע ארצה, להיחשף, לתמוך ולחוות את השפע המוזיקלי המשובח והידוע למרחקים. במשך שבוע ארוך על קו ירושלים -אילת יתקיים זו שנתו ה-15 הפסטיבל היחיד מסוגו בארץ לתמיכה וקידום של ייצוא תרבות ומוזיקה מישראל לעולם, והשנה לראשונה –בשיתוף פסטיבל ג’אז בים האדום.

 


11-16/11/2024
6 ימים | 50 הופעות | ירושלים-אילת | עשרות אורחים בינלאומיים

בשיאה של מלחמה מתמשכת - בוחרים עשרות אורחים מטווח רחב של עולם המוזיקה הבינלאומי להגיע ארצה, להיחשף, לתמוך ולחוות את השפע המוזיקלי המשובח והידוע למרחקים. במשך שבוע ארוך על קו ירושלים -אילת יתקיים זו שנתו ה-15 הפסטיבל היחיד מסוגו בארץ לתמיכה וקידום של ייצוא תרבות ומוזיקה מישראל לעולם, והשנה לראשונה –בשיתוף פסטיבל ג’אז בים האדום.

 האירוע בנוי כפסטיבל מוזיקה לכל דבר, הוא פתוח לקהל הרחב המקומי ומזמין את אורחיו הבינלאומיים להתמזג בו ולצפות בעשרות מופעים ומופעי מקור חד פעמיים לחשיפה, במגוון סגנונות מוזיקליים שמכתיבים ומובילים את סצנת המוזיקה הישראלית ב-2024, בהם בין השאר: דיקלה, 
KAYMA, גבע אלון, הילה רוח, מארש דונדורמה,  רייסקינדר, תמר אפק, גל דה פז, עדן דרסו, יוסי מזרחי, אגוזי, מכות (שוזין), יצחק ונטורה  ועוד… הפסטיבל יארח משלחת של בכירי נציגי תעשיית המוזיקה העולמית מכל רחבי העולם, בין השאר מגרמניה, אנגליה, קנדה, הונגריה, נורבגיה, פולין, תורכיה, אתיופיה, ארה"ב, אבו דאבי, נפאל, הונדורס, רוסיה, צרפת, אוקראינה, אוסטריה, הודו, סין וקזחסטן.

מדי שנה, מציע המיזם המשותף של צוללת צהובה – המקום למוזיקה בירושלים והחטיבה לדיפלומטיה תרבותית במשרד החוץ, בתמיכתם המבורכת של משרד התרבות, הקרן לירושלים ועיריית ירושלים, מבט מרוכז ונרחב להיצע המוזיקלי הנדיר של ישראל הפועל עם הפנים לעולם. מנהלי פסטיבלי ענק, בעלי מועדונים, מפיקים, מנהלים אמנותיים, חברות תקליטים, עיתונאים, שדרנים וציידי כישרונות בינלאומיים - נוחתים כאן כדי לקבל טעימה מהזירה המוזיקלית בישראל ולחפש את השמות הבאים שיובילו את הסצנה הבינלאומית. לאורך השנים סללו אמנים רבים את דרכם להצלחה בינלאומית באמצעות הפסטיבל (בהם נגה ארז, לולה מארש, ועוד - לרשימה המלאה).

מאז הקמתו נחשב פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה לאחד מאירועי השואוקייס המובילים בעולם והוא שחקן מרכזי בהפצת המוזיקה הישראלית בחו"ל. הוא מתקיים מול קהל ישראלי אוהד יחד עם עשרות אורחים בינלאומיים מקשת רחבה של סגנונות ותפקידים מובילים בסצנה הגלובלית - שבאים לצוד את הדבר החם הבא בארץ.
 שמו הולך לפניו בזכות האירוח המחבק של הנציגים, המוזיקה וההופעות ברמה הגבוהה ביותר - חוויה תרבותית מסעירה שחושפת מדינה, אנשים, אווירה ואנרגיה שהן הרבה מעבר לאקזוטיות.

בין האורחים הבכירים השנה: נשיא חברת הענק פקווין ארטיסט הקנדית, פסטיבל הג’אז הגרמני המוערך בקולון Stadtgarten Köln, פסטיבלי תרבות ומוזיקה יהודים בנורווגיה, פולין והונגריה, סבסטיאן וידאל מבכירי תעשיית המוזיקה בצרפת - מנהל אמנותי של מועדון הג’אז Duc des Lombards, מפיק פסטיבלים ברחבי העולם ובעלים של תחנת הרדיו המפורסמת TSFJAZZ, בלוגרים וגופי תקשורת כמו ה-ORF האוטרי ו-JAZZFM הלונדוני, Ashish Manchanda - מגדולי המפיקים המוזיקלים של בוליווד ומארגן פסטיבלי רוק ופופ גדולים בהודו,  המייסדים של BWO Management, חברת פרופוטרים בעלת סניפים באיסטנבול וניו יורק, ועוד…

שיתוף פעולה ראשון עם פסטיבל הג’אז בים האדום: השנה לראשונה מאחדים שני הפסטיבלים הבינלאומיים כוחות.  לאחר שלושה ימים של הופעות בירושלים יגיעו אורחי החשיפה לאילת, לחוויה משולבת של מופעים מיוחדים, מפגשים מקצועיים, אירועי נטוורקינג עם אמני החשיפה ועוד, לצד התוכנית האמנותית המרהיבה שרקח פסטיבל ג’אז בים האדום 2024 בניהולם האומנותי של יוסי פיין וניבה עמלי-מעוז .

פסטיבל החשיפה גאה להפיק את האירוע החותם את לילו הראשון של פסטיבל הג’אז - במועדון הג’ספר שבמלון אגמים, בנוכחות קהל הפסטיבל, האורחים הבינלאומיים ובהשתתפות מוזיקאי החשיפה ופסטיבל הג’אז בים האדום.
שורת מופעי מקור יתחברו לראשונה בערב זה, ואליהם צפויים להצטרף בהפתעה גם אמני פסטיבל הג’אז בים האדום ואפילו כמה נציגי חו"ל - ואין לדעת מה יוליד הלילה. בין החיבורים הראשונים: גיא לוי + עמית פרידמן + טל משיח |  עמרי מור+ יקיר ששון + ניצן בר | יצחק ונטורה + תום לב + עופרי נחמיה + גיא מוסקוביץ |  אביב כהן + רוני כספי + יוסי פיין + מארק אליהו אלי דג’יברי + תום אורן | גיא מינטוס + גלעד אברו + עידית מינצר |
 עופר שניידר, רוני איתן ותומר בר  חשיפה VS גאז בים האדום.

 

*מצ"ב הודעה לתקשורת ותמונות מאושרות לשימוש בצירוף קרדיט צילום 
כל הפרטים, השעות והאירועים באתר הבית: בעברית ובאנגלית

למידע ופרטים לתקשורתאורלי נקלר | orly@orlynakler.com054-5701768  |   

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים