חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה עושים כשהקיר מתקלף ואיך צובעים אותו?

 

בין אם אתם נמצאים בבית או במשרד, עליכם להרגיש שאתם נמצאים במקום שגורם לכם להרגיש הכי טוב. זוהי אחת מהסיבות שמחייבות אתכם שלא להתעלם מקירות מתקלפים, ולטפל בהן בהקדם האפשרי

 

בין אם אתם נמצאים בבית או במשרד, עליכם להרגיש שאתם נמצאים במקום שגורם לכם להרגיש הכי טוב. זוהי אחת מהסיבות שמחייבות אתכם שלא להתעלם מקירות מתקלפים, ולטפל בהן בהקדם האפשרי. ברגע שתעלימו את הקילופים מהקירות, תוכלו להשיג את התוצאה המושלמת – ולהרגיש הכי טוב בבית או במשרד שלכם. אך השאלה שנשאלת היא מה לעשות כשהקיר מתקלף ואיך לצבוע אותו? הרי מדובר על תהליך שהוא מעט שונה, ומחייב אתכם לעשות את הפעולות בצורה נכונה ומדויקת. 

לפני שצובעים – מכינים את הקיר

אפילו אם אתם חדורי מטרה להתחיל ולצבוע את הקירות, המשימה הראשונה שלכם תהיה להכין את הקיר לצביעה. אם תצבעו את הקיר כאשר הוא מתקלף, לא תוכלו להעלים את הקילופים והם יישארו – והמצב אפילו עשוי להחמיר. לכן בכדי שתוכלו להשיג את התוצאה המושלמת, עליכם להעלים את הקילופים בעזרת שכפטל או כל אמצעי אחר שעומד לרשותכם.

השתמשו במטאטא לנקות את הקיר

גם אחרי שהעלמתם את כל הקילופים מהקיר, מוטב כי תשתמשו במטאטא על מנת להסיר את כל הלכלוך הקיים מהקיר. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם תצבעו את הקיר כאשר הוא נקי לחלוטין, מבלי שיהיו לכם הפתעות שונות שלא ציפיתם אותם. מדובר על תהליך שלא ייקח לכם זמן רב, כך שהוא לגמרי יקדש את האמצעים.

 תתקנו את כל הליקויים הקיימים בקיר

צביעת הקיר והסרת הקילופים היא הזדמנות מושלמת להשגת התוצאה המושלמת. אך בכדי שתוכלו לצבוע את הקיר ללא חשש, ואחרי שהוא יהיה נקי וללא קילופים – תוכלו להתפנות בכדי לטפל בכל הליקויים השונים. יש לא מעט ליקויים שדורשים מענה, ואתם לא תרצו לצבוע את הקיר כאשר הליקויים קיימים. תוכלו להשתמש בכל מיני חומרי תביעה שיסייעו לכם להתגבר על הליקויים השונים, ובעצם להשיג את התוצאה המושלמת כאשר תתחילו את תהליך הצביעה עצמה.

 שכבת הצבע הראשונה – צביעה עם צבע יסוד

לפני שאתם צובעים את הקיר עם צבע האקרילי, ובכדי שתוכלו לקבל את התוצאה הרצויה מוטב כי השכבה הראשונה תהיה שכבה עם צבע יסוד. בהגה המקצועית לצבע היסוד קוראים בונדרול, והצביעה בצבע הזה היא בדיוק כמו הצבע הרגיל – כך שאין שום דבר חדש. צבע היסוד יאפשר לצבע הרגיל להיתפס טוב יותר על הקיר, ולהעלים את כל הליקויים שהיו קיימים בו עד לא מזמן.

שכבת הצבע השנייה – צביעה עם צבע רגיל

השכבה שנייה של הצבע היא שכבה שאותה תוכלו לבצע עם הצבע הרגיל, צבע שאולי כבר יש לכם בבית או שתצטרכו לרכוש אותו במיוחד. מוטב כי תבצעו את הצביעה עם צבע אקולוגי בכדי שתוכלו לשמור על הבריאות שלכם ושל כל שאר בני המשפחה. אך באופן עקרוני זה לא משנה איזה סוג של צבע ובאיזה גוון תבחרו, העיקר שהצביעה עצמה תתבצע בצורה מקצועית בכדי לקבל את התוצאות הרצויות.

הלכתם לאיבוד? תוכלו להזמין צבעי מקצועי

המדריך הבא אמור לסייע לכם להשיג את התוצאה המושלמת בהתמודדות עם קילופים על הקירות. לא משנה אם מדובר על קילופים קטנים או על קילופים רציניים, אם תפעלו על פי ההנחיות תוכלו להשיג את התוצאה המושלמת. אך במקרה שבו אתם מרגישים כי מדובר על משימה קשה או בלתי אפשרית עבורכם, תמיד תוכלו להזעיק צבעי מקצועי שיבצע את העבודה. תוכלו לדאוג לרכוש לו את הצבעים השונים, והוא זה שיבצע את הצביעה עצמה בכדי שתוכלו לדעת כי לא התפשרתם בהתמודדות עם הקילופים על הקירות. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים