חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

טקס קריאת מעלות ע”ש סגן שיר חג`אג` ז”ל

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חנך היום (ב’, 8.4) קריאת מעלות ע”ש סגן שיר חג’אג’ ז”ל ברח’ חיים קורבסקי 5 בשכונת נוף ציון.

 

דוברות עיריית ירושלים

סגן שיר חג’אג, תושבת מעלה אדומים, שירתה בחיל המודיעין והייתה צוערת בקורס קצינים. שיר נרצחה בעשרה בטבת תשע"ז (08/01/2017) בפיגוע בטיילת ארמון הנציב. אחרי נפילתה הועלתה שיר לדרגת סגן ונטמנה בבית העלמין הצבאי שבהר הרצל.

שיר הייתה בת 23 בנופלה. לשיר, כמו לרבים מבני גילה היו חלומות, שאיפות ותוכניות רבות לעתיד וביניהם היציאה לקורס קצינים, שאותו לא זכתה לסיים.

היום עיריית ירושלים מנציחה את זכרה של שיר. הנצחת שמה בירושלים היא תוספת להנצחת זכרה ע"י הוריה, מירב והרצל, שלצד האובדן הקשה מנשוא והאבל הכבד, פועלים למען החברה והקהילה בדרכים רבות ומגוונות: הקימו עמותה "בדרכי שיר" המחלקת מצרכי מזון לנזקקים ומעניקה שיעורים פרטיים לילדים ממשפחות קשות-יום, הוקמו מועדונית לילדים בירושלים ומקווה לנשים במרכז הארץ, הוכנס ספר תורה לזכרה במעלה אדומים ועוד.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "שיר חג’אג’ ז"ל, צוערת בקורס קצינים, עלמה צעירה שכל החיים היו לפניה, נרצחה בפיגוע רצחני בירושלים ביום י’ בטבת, שהוא אחד הימים שנקבע לתענית לזכר חורבן בית המקדש ומסמל את תחילת המצור על ירושלים ולאחריו חורבן הבית. אני מאמין כי נפילתה של שיר ביום כה משמעותי לעם היהודי הוא חורבן כפול להורים, לבני המשפחה, החברים ומכריה של שיר. אנו בירושלים מנציחים את שמה בסלע. שיר תיזכר לעולמי עולמים יחד עם חבריה הנוספים שנרצחו בפיגוע: סגן יעל יקותיאל, סג"מ ארז אורבך וסג"מ שירה צור הי"ד."

קרדיט תמונות: ארנון בוסאני.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים