חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור מקרר הייר

 

טכנולוגיית המקררים התקדמה בשנים האחרונות וישנם מקררים חדישים בעלי מערכות מתקדמות. מצד שני, ישנן עדיין חנויות למוצרי חשמל המשווקות מקררים מהדור הישן וההבדלים ביניהם הינם מכריעים

 

טכנולוגיית המקררים התקדמה בשנים האחרונות וישנם מקררים חדישים בעלי מערכות מתקדמות. מצד שני, ישנן עדיין חנויות למוצרי חשמל המשווקות מקררים מהדור הישן וההבדלים ביניהם הינם מכריעים. אם אתם חושבים לרכוש מקרר, תוכלו למצוא את הרשימה המובילה של המקררים לשנת 2020 כאשר מקרר HAIER נכלל ברשימה זו. אם התלהבתם באולם התצוגה ממקרר שמחירו זול, ככל הנראה מדובר על מקרר הפועל בטכנולוגיית המילניום הקודם. מקרר שיהיה יקר יותר, יהיה גם משתלם יותר בראייה לטווח הרחוק. אנו חושבים ושוקלים את תצרוכת האנרגיה במקררים. למשל מקררים חסכוניים הם בעלי דירוג A, אלה שזוללים יותר חשמל מדורגים בדירוג G. ראשית בדקו את דירוג האנרגיה לפני שתרכשו מקרר חדש.

אנשים אינם שמים לב לפרט חשוב לפני שהם רוכשים מקרר. למשל, התכנון הפנימי של המקרר והאיכות שלו. יש לשים לב כי ישנם מדפים מודולריים שקל לשלוף ולנקות וכן, מדפים אשר שומרים על מראה עמיד וחדש למשך שנים. תכנון חכם של המקרר, יקל עלינו בתפעול השוטף במטבח ויקצה לנו את המרחב הפנימי של המקרר על הצד הטוב והיעיל ביותר. רבים יעידו כי מקרר מבית HAIER שהוא בעל עיצוב יפה במיוחד ובמראה יוקרתי ומרשים. הגימורים הינם ברמה גבוהה, והמבנה ממש נוח כאשר ניתן לראות את כל המדפים בבת אחת. בנוסף, המקררים של הייר עמוקים והם שומרים על המזון לאורך זמן וללא ריחות היות והמקרר מגיע עם  מערכת מיוחדת אשר מנטרלת ריחות.

דגמים אלגנטיים חסכוניים בחשמל ובטכנולוגיה מתקדמת

לפני שאתם רוכשים מקרר, יש לדעת מה הקיבולת שלו, אם אתם זוג או משפחה עם ילדים. זה יהיה הקריטריון הראשון ברכישת מקרר חדש לבית. כל עקרת בית יודעת מה המבנה הפנימי האידיאלי של המקרר שבו היא מעוניינת.  כשאר אתם מגיעים לאולמות התצוגה של חנויות למוצרי חשמל, יש להתבונן בדגמים השונים ולהתייעץ עם המוכר בחנות לגבי הדגמים המובילים וזאת, לאחר שגם אתם בירתם לגבי המקררים הנמכרים ביותר בישראל, כמו למשל  מקרר  HAIER.. ישנם דגמים אלגנטיים של שתי דלתות מנירוסטה או 4 דלתות מזכוכית, אלגנטיים ומאוד פונקציונאליים. תצרוכת האנרגיה והמחיר של המקרר שתרכשו מהווים את ההחלטות החשובות בשיקולים של רכישת מקרר מתאים לבית.

יש לשים לב בזמן רכישת מקרר לבית, שהמקרר שייך לחברה מוכרת והשירות הינו אמין וכן החלפים זמינים. גם האחריות חשובה ושככל שתקבלו אחריות ארוכת טווח, סימן שמדובר על מקרר איכותי. יש לקרוא גם את האותיות הקטנות של האחריות. אם אתם מכירים טכנאי מקררים אמין, שאלו אותו על איזה סוג של מקרר הוא ממליץ וכן, מה דעתו על מקרר מבית HAIER.

פיצ’רים במקררי HAIER אשר מקלים בשימוש

ישנם דגמים של מקרר HAIER שיכולים להתגאות בפיצ’רים שימושיים. הדגמים הם רבים, משוכללים ומעוצבים וכן החלוקה במקרר, רק יכולה להקל על האחסון הנכון בו.  בדגמים מסוימים של חברת HAIER ניתן ליהנות מפונקציות שונות של קירור והקפאה, כאשר המקררים מגיעים עם תאורת לד שהיא בהירה ומקלה על התמצאות במקרר.  חברת HAIER, ענקית מוצרי החשמל ממוקמת בסין ולמרות שאנשים רבים סבורים כי חברות סיניות משווקות מוצרי זולים, חברת HAIER מוכרת בכל העולם בזכות האמינות ויכולות השיווק שלה. בישראל המשווקת הרשמית והבלעדית של חברת  הייר הינה חברת ניופאן אשר נחשבת ליבואנית הגדולה ביותר של מוצרי חשמל  לישראל מהאיכותיים ביותר. אין ישראלי שאינו מכיר את מוצרי החשמל מבית HAIER ולמרות שהמוצרים החשמליים אינם יפניים כי אם מסין, רק המכירות והרווחים של מוצרי HAIER בעולם יעידו על טיבם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים